Sklep internetowy e-Foteliki.pl

Koszt i czas dostawy

W naszym sklepie

internetowym prezentujemy bogatą ofertę najlepszych fotelików samochodowych, akcesoriów i wiele atrakcyjnych promocji.

U nas mogą Państwo

liczyć na profesjonalną obsługę i fachowe doradztwo, a także szybką i bezpłatną wysyłkę zakupionych produktów.

Dostarczamy produkty wyłącznie na terenie Polski. Dostawę w Polsce realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost i GLS (dostawa 1-2 dni robocze). 

Sposób i termin dostaw: 

Realizujemy wysyłki zamówień w następujący sposób: 

  1. Złożone i opłacone zamówienia są wysyłane w ciągu 24 godzin (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt). 
  2. Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12 staramy się wysłać tego samego dnia. 
  3. Wszystkie foteliki oraz produkty o wartości przekraczającej 199 zł są wysyłane ubezpieczoną przesyłką na nasz koszt. 

Wysyłka za pomocą firmy kurierskiej InPost oraz GLS: 

Oto, czego możesz oczekiwać: 

  1. Transport realizowany jest na terenie całej Polski pod wskazany przez Ciebie adres. 
  2. Po przekazaniu paczki kurierowi, dostarczenie produktów zazwyczaj następuje następnego dnia w godzinach 08:00-18:00 (bez sobót, niedziel i świąt). 
  3. W dniu przekazania paczki kurierowi, otrzymasz od nas wiadomość mailową zawierającą numer przesyłki oraz kontakt do firmy kurierskiej. 
  4. Nr listu przewozowego i aktualny status przesyłki można sprawdzić po zalogowaniu się na "Moje konto" w zakładce "Zamówienia" lub uzyskać telefonicznie. 
  5. Jeżeli zamówienie ma statut "Wysłane", a kupujący nie otrzymał dostawy w ciągu 3 dni roboczych od daty wysyłki należy skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie. 

Koszt dostawy: 

Dbamy o to, aby koszty dostawy były klarowne i dostosowane do Twoich potrzeb: 

  1. Wszystkie foteliki oraz produkty o wartości przekraczającej 199 zł są wysyłane ubezpieczoną przesyłką na nasz koszt. 
  2. Dla zamówień o wartości poniżej 199 zł, koszt dostawy wynosi 18 zł przy płatności przelewem na konto oraz 22 zł w przypadku przesyłki pobraniowej. 

 

Pamiętaj!  

Zawsze sprawdzaj przesyłki w obecności kuriera. Zachęcamy do sprawdzania przesyłek, zwłaszcza w przypadku dużych i ciężkich paczek. W przypadku niezgodności z zamówieniem lub otrzymaniu uszkodzonych produktów należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu reklamacyjnego a następnie skontaktować się z nami niezwłocznie w celu wyjaśnienia sytuacji.  

Dziękujemy za zaufanie i wybór naszych produktów. Jesteśmy dumni, że możemy zapewnić Ci wygodne i bezpieczne dostawy na terenie całej Polski. W razie pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem obsługi klienta.